26 marca 2017

Zapowiedź.

Witajcie. 
Nie mam ostatnio weny na pisanie jakichkolwiek opowiadań, więc w tym miesiącu nic nie opublikuję. Dziękuję za trzy komentarze pod opowieścią 'Życie'. Nie jestem wcale zła, że mało ludzi komentuje. Tak bywa. Nie było mnie tu trochę, a i już trudno jest się wybić w blogosferze, powstało tyle nowych blogów. Chcę dodać tutaj powiewu świeżości, więc na początku nowego miesiąca (5-tego lub 6-tego kwietnia) pojawi się coś nowego, czego do tej pory nie widzieliście na blogu. Specjalnie wybrałam tę datę, żeby było kilka dni po Prima Aprilis i żeby nie było to odebrane jako żart - to będzie jak najbardziej serio. Mam nadzieję, że ta niespodzianka wypali. Zatem, jeśli jesteście ciekawi, zaglądajcie na Rzekę Opowieści i do zobaczenia w następnym poście! Pozdrawiam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Calliste Secret Templates