17 września 2016

Nowy etap.

 


Witajcie.
Dziękuję za wylosowanie Rzeki Opowieści na blog miesiąca wrzesień na Katalogowym Świecie
Nie wiem, dlaczego akurat mój blog został wybrany, ale bardzo się z tego cieszę i jest to dla mnie niespodzianka.
Pragnę Was powiadomić, że na razie kończę z pisaniem krótkich historyjek i publikowaniem ich tutaj. Czas wziąć się za długą, wielowątkową książkę, której nie jestem pewna, czy będę chciała ją wstawiać na blogu. Teraz zaczyna się nowy etap w "moim pisarstwie"...
Dziękuję z całego serca za każdą Waszą opinię. To wiele dla mnie znaczy. Naprawdę.
Nie zawieszam całkowicie Rzeki Opowieści, bo może kiedyś wpadnę pomysł na jednoczęściową historyjkę i podzielę się nią z Wami. 
Zapraszam do wypełnienia tej ankiety, która dotyczy mojego pisania.
Możecie mnie znaleźć na mojej podstronie Sovbedlly i tam się ze mną kontaktować.
Pozdrawiam i do zobaczenia!  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Calliste Secret Templates